welcome to my world =)

Followers


Take care :'(

Bismillahirahmanirahim.
Alhamdulillah masih diberi ruang dan peluang untuk menulis didalam entri yang ku kira yang terakhir sebelum saya meneruskan perjalanan merentasi LebuhRaya Utara Selatan ke 
Bandar Baru Nilai,Negeri Sembilan

Dan alhamdulillah jugak buat si dia di bumi Perak sana.. Bermulalah fasa baru dalam hubungan ini setelah lima tahun kita bersama menuntut ilmu bersama sama di bumi Al-Irshad..
Tapi kali ini telah dituliskan kepada kita satu takdir yang membawa kita ke haluan yang berbeza.. Walau sama sama di Selatan tapi diriku lagi jauh nun ke sana.. 
 Takpa..saya percaya Allah dah tetapkan sesuatu yang baik didalam setiap perancangan yang telah ditulis..Kerana sesungguhnya Allah mengetahui segala sesuatu...

Jarak ini diharapkan bukan menjadi penghalang untuk kita terus mempertahankan hubungan yang sekian lama dibina ini.. Aku percaya Allah jaga kamu..Allah jaga hati kamu.. Allah pelihara iman kamu.. Allah pelihara solat kamu.. Insha Allah apa yang ditulis dan ditakdirkan ini akan mengkuatkan hubungan ini.. Semoga dirimu terus dipeelihara...Assalamualaikum :)





like2 taw !

No comments:

Post a Comment

Sila like jika anda suka