welcome to my world =)

Followers

Post Sawang :D

Asalamualaikum semua ! :D
aceh bajet macam ramai jaa dekat sini. apa apa pun yang Islam tu sila sila jawab yah Salam yang diberi ini :)

okay fine..Mesti teman semua lama tak nmpak cik adik yang berari comel ni berblogg kan ? Biasalah asyik siuk menulis di BURUNG BIRU saja..eh ? eh ? bukan menulis   tapi MENTYPE.
.Yeay ! Tatabahasa baru kalau orang yang buat kamus tu nampak tatabahasa aku dekat sini mau dia pancung aaku..HAHAHAHAHA

Fine ! dah melalut ke lain..hahaha..Btw hampa hampa semua baca dak tajuk atas tu ? kah tak reti baca ? tak reti baca mohon belajar kalau tak rugi tak dapat baca post ceq yang panas panas macam goreng pisang ni haa :) 
Setelah sekian lama bukan lama dah berabad mungkin ku tinggalkan dunia berblog ni kini ku kembali beradu tenaga untuk menghasilkan karya terbaru * bajet penulis novel terkenal *..Semua yang menantikan tu kan mohon sabar yah..lepas ni rajin rajin ceq update nah :)
okay lah nak chin chau dah ni..Mohon undur kaki yah..tak tak undur satu badan lah... hahahaha...okay salam Satu Malaysia :D

 

like2 taw !

No comments:

Post a Comment

Sila like jika anda suka