welcome to my world =)

Followers


Graduation Day :D

Hoi hoi... Asalamualaikum  :) *yang dah baca mohon jawab sekarang *
 Okay hari ni saya sebagai owner kepada blog ini ingin mengepost *tatabahasa baru lagi* pasal Hari Graduasi 2013..Acewaahh..Dah macam wartawan yang tengah sampai berita saja..Eh eh ? wartwan sampai berita ke ? silap pedulikan :P
 
Okay firstly mau lah coret tentang raptainyaa dulu.HAHAHAHA...
10 hb yah tarikh dimana semua pelajar pelajar alumni batch 0812 and kak and abg f6 *abg ? ewww* mai balik sekolah yang indah ni haa nak mai raptai jaa bukan ada annual dinner ke apa..hahaha...saja buat suspenden sikit..First day raptai tu macam hambar saja..tak tau apa apa naik pentas tunduk bagai and blah.Okay tak nmpak motif raptai haritu..Mai yang second day tu okaylah sikit.Nampaklah sinar nak raptainyee..haa..yang adik adik kawad semua pakat pakai uniform kawad depa kan tunggu lah dibawah panas litlit tu haa...Panas lit lit ? tak faham ? pedulikan :)

haa..Kali ni macam okay sikitlah beratur semua nampaklah teraturnya..Tapi part naik atas pentas tu masih menjadi part yang sangat mengerikan bagi set st yang darah gemuruh macam ceq ni haa * acewaahh dah macam nak masuk rumah hantu ja * nasib lah naik atas pentas tu sekali jaa kalau berkali kali mau aku cabut lari jaa...Dah habis semua tu pi ambiklah baju Jubah yang pada hemat saya mempunyai saiz yang triple triple XXL..okay :)

Dah dah ! aku nak cerita pasai Graduasii ! hahahaha..melalut pasai raptai apasal ? Okay setelah lama dinntikan hari yang ditunggu pun tiba duduk dalam dewan yang agak panas da macam oven tu kan menunggu ketibaan TYT lebih kurang 30 minit pada hemat saya.. * lebih kurang ka ? tak kurang tapi lebih sebenarnya *maka proses bagi sijil pun start.. haa..Dah habis semua pi lah makan dekat Dewan Makan yang terchenta tu kan..okay tercinta sebenarnya..saja nak buat bagi nampak WOW gitu.haha..makan beradab semua so kami semua dah boleh balik..

Maka,pada hari itu tamatlah sudah segala program2 disini..Di SMKA Al-Irshad.. Sekolah yang banyak mengajar saya asam garam kehidupan..Yah..stok keluaran Al-Irshad pada hemat saya semua stok2 yang terbaik..nah ni gambar gambar Kengkawan cek yang comei comei bukan macam Kak Ton nah..tapi macam saya :)





okay semua..gabar tak boleh lah bnyak2..heheheh...
Btw I love The Fivers much much ! :*

like2 taw !

No comments:

Post a Comment

Sila like jika anda suka